Ofte stilte spørsmål
(Foto: Odd Erik Skavold Lystad)

Ofte stilte spørsmål

Har du problemer med å logge inn på Bilbransje24? Slik løser du problemet:

Alle som får tilgang til Bilbransje24 får tilsendt en e-post med innloggingsdetaljer. Her får du et engangspassord du bruker på første innlogging, men som automatisk slutter å virke etterpå. Derfor er man nødt til å sette et eget passord dersom man ønsker å logge inn på flere enheter, eksempelvis både PC og mobiltelefon.

Dette engangspassordet er også gyldig bare i en begrenset periode. Dersom du ikke logger inn kort tid etter at du har blitt tilsendt passord eller du prøver å logge inn på flere enheter med samme engangspassord, kan du gjøre følgende:

"Glemt passord"-funksjonen finner du når du prøver logge inn på Bilbransje24.

Innlogging fra PC:

Når du prøver å logge inn kan du trykke "Glemt passord?". Skriv inn e-post-adressen din og trykk "Send tilbakestillingslenke på e-post".

Da får du en e-post som gir deg videre instrukser for hvordan du logger inn.

Innlogging via app:

Bilbransje24-appen gir alle muligheten til å få varslinger når noe skjer, men for å lese artiklene må man være innlogget.

Ved å klikke på det lille "hode-ikonet" øverst til høyre kan du logge inn akkurat som på PC. Brukernavn og passord er det samme som du bruker andre steder, men enkelte brukere har opplevd vanskeligheter med nullstilling av passord via app.

Prøv derfor å nullstille passordet via en PC og logg inn med det nye passordet du selv bestemmer.

Innlogget, men får ikke lest saker:

Har du fått logget deg inn, men får likevel ikke lest artiklene på Bilbransje24?

Da kan det være at abonnementet ditt enten utløpt eller ugyldig. Ta kontakt med oss her, så hjelper vi deg!

Til toppen