Søknadsfrist: 25. juni

Kundemottaker verksted- Sarpsborg

Dahles Auto Sarpsborg AS

Merk at denne artikkelen er over to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Dahles Auto er Østfolds ledende bilforhandler med forhandlere i Sarpsborg, Fredrikstad, Råbekken og Halden. Dahles Auto er en del av Dahle Gruppen med over 160 ansatte, og en estimert omsetning på over 1,4 milliard kroner i 2021. Dahle Gruppen har som ambisjon om å være en av de største og viktigste aktørene i bilmarkedet i vår region. Vi forventer å selge over 4.000 nye og bruke biler i 2021. Dahles Auto er forhandler av merkene Volkswagen, Volkswagen Nyttekjøretøy, Audi og Skoda, samt at virksomheten består av salg av brukte biler, mekanisk verksted, bilskadeavdeling, dele- og tilbehørssalg, samt Dahles Bilutleie som representerer Avis og Budget bilutleie i regionen.

Dahles Auto Sarpsborg AS representerer Volkswagen, Volkswagen Nyttekjøretøy, Audi og Skoda i kommunene Sarpsborg og Rakkestad. I 2021 forventer vi å selge over 1500 nye og brukte biler. Selskapet har 65 ansatte.

På grunn av økt bilsalg trenger vi nå en ny kundemottaker på vårt verksted.

Som kundemottaker skal du legge til rette for effektiv drift for et team med mekanikere. Du har ansvar for å lede gruppen og sikre at arbeid utføres med god kvalitet. Du håndterer også kunder som kommer til oss med bilen sin. Stillingen har resultatansvar for sitt område.

Arbeidsoppgaver:

Profesjonell kundeveiledning og oppfølging:

  • Gjennomgå serviceoppdraget med kunden
  • Utarbeide pristilbud
  • Kontakte kunden ifm eventuelle tilleggsarbeider
  • Håndtere eventuelle reklamasjoner
  • Profesjonell rådgiver for kunden
  • Fakturering

Drifte mekanikergruppen effektivt:

  • Planlegge teamets arbeidsdag
  • Følge opp dagens produksjon
  • Følge opp teamets prestasjoner mot fastsatte mål

Du har alltid kunden i fokus og du må være:

  • Imøtekommende og motivert av å yte god service
  • En god relasjonsbygger, som evner å motivere og begeistre teamet ditt
  • Strukturert og nøyaktig
  • Flink til å kommunisere
  • God til å håndtere flere ting samtidig i en til tider hektisk hverdag

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring i å lede og motivere andre
  • Gode sammarbeidsevner, like teamarbeid
  • Evnen til å alltid sette kunden i fokus
  • Erfaring med IT-verktøy
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Takle høyt arbeidstempo

Vi tilbyr:

  • En spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter
  • Svært godt arbeidsmiljø
  • Gode systemer, tydelige prosesser og opplæringsprogrammer
  • Å jobbe med noen av verdens mest kjente merkevarer
  • Gode betingelser

Søknader vil bli behandlet fortløpende, og intervjuprosessen vil starte omgående.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Glenn Mathisen

Stillingstittel: Servicemarkedssjef

Telefon: 952 74 509

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: 25. juni

Arbeidssted: Sarpsborg