Søknadsfrist: 29. august

Vil du være med å bygge den neste store norske merkevaren?

Fleks

Merk at denne artikkelen er over to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Fleks ble etablert i januar 2019 med med mål om å utfordre tradisjonelt bileierskap. Det er en corporate start-up som inntil nylig var heleid av Bertel O. Steen. I juli 2021 kom Sparebank1 inn på eiersiden sammen med en gruppe finansielle investorer. I dag er vi et teknologi- og logistikkselskap med over 1 500 biler i flåten og Fleks er verdsatt til 700 MNOK. Selskapet er i gang med å rulle ut tjenesten til hele Norge og har internasjonale ambisjoner. Vi tror man må gjøre mer enn å bremse og begrense hvis vi skal ta samfunnet fremover, og håper at du er en av de som kan hjelpe oss videre.

Fleks er Norges største bilabonnement med mål om å utfordre tradisjonelt bileierskap. Selskapet er i sterk vekst og eies av Bertel O. Steen, Sparebank 1, Strømstangen og NWT Media.

Performance markedsfører

Fleks er Norges ledende- og raskest voksende bilabonnement som utfordrer bileierskapet slik vi kjenner det. Vi mener at eierskap er en utdatert målestokk for velstand, og vil gi våre kunder fordelene ved å ha bil, uten ulempene ved å eie den. Som et teknologi- og logistikkselskap søker vi etter en performance markedsfører som vil være med å bygge den neste internasjonale merkevaren fra Norge.

Som vår nye performance markedsfører, vil du kunne:

  • Være med å utvikle et raskt voksende selskap med fokus på fantastiske kundeopplevelser, data og automasjon. Mye av det grunnleggende er på plass, men med et stort uforløst potensiale igjen.
  • Delta i å utvikle en fremtidsrettet og bærekraftig tjeneste som vil endre måten vi tenker rundt eierskap.
  • forme din rolle ut i fra dine styrker og interesser.
  • Ha en fleksibel arbeidsdag med muligheter for hjemmekontor.
  • Jobb med en tjeneste som er på full fart ut i resten av Norge og Norden.

Du vil få disse primære ansvarsområdene:

  • Overordnet ansvar for all performance-markedsføring.
  • Være med å utvikle strategi for performance-kanaler, samt styre budsjettene til disse kanalene.
  • Analysere og evaluere alt innhold vi har ute.
  • Jobbe aktivt med Facebook Business Manager, Snapchat for Business, Google Analytics og Google Ads. Vi bruker også Segment Personas som CDP, så du får alle muligheter til å utnytte denne dataen til tracking, analyse, målretting og for å skape fantastiske brukeropplevelser.
  • Bidra til et godt samarbeid og arbeidsfordeling mellom oss og vårt medie- og reklamebyrå i tillegg til andre konsulenter.

I tillegg til de mer tradisjonelle oppgavene for denne stillingen, vil du også bidra til å forme kommunikasjonsprogrammet gjennom hele kundereisen.

Du er den rette hvis du:

  • kjenner deg igjen i verdiene lyttende, ukomplisert og raus
  • er ekstremt opptatt av å lære
  • har et kommersielt hode og liker å jobbe etter konkrete målsetninger
  • elsker å analysere, målrette og optimalisere innhold og annonser, i alle typer digitale kanaler
  • tror på å evaluere, ikke rapportere
  • er resultatdrevet og nysgjerrig
  • har minimum 2 – 5 års med erfaring med digital markedsføring og annonsering. Erfaring fra konsulent- eller byråsiden er en fordel, men ikke noe krav.
  • elsker data og hvordan dette kan bidra til fantastiske kundeopplevelser og kommersielle muligheter
  • har erfaring med Facebook Business Manager, Snapchat for Business, LinkedIn Business Solutions, Google Analytics, Google Ads, Google Shopping og/eller Segment Personas.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Lasse Heimberg

Stillingstittel: Markedssjef

Telefon: 410 60 614

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: 28. august

Arbeidssted: Oslo