Frist: 31. jan.

Bilia Personbil AS søker controller

Er du vår nye Controller i Lønnsavdelingen?

Ønsker du å jobbe i et selskap med vekstambisjoner, og å være en ressurs i vår videre utvikling av lønnsavdelingen?

Bilia er en bedrift i sterk vekst i en spennende bransje. Vår lønnsavdeling er en del av Bilias fellesfunksjoner med bl.a. regnskap, HR, markedsavdeling og salgsadministrasjon. 

Hos oss vil du få en sentral rolle i vår lønnsavdeling. Vi har nylig byttet vårt lønnssystem og du vil være en sentral ressurs i videre utvikling og implementering, samtidig som du også bidrar operativt i det daglige arbeidet på avdelingen.

Lønnsavdelingen i Bilia består av fem ansatte.


Hvorfor Bilia?

I Bilia er vi stolte av at våre medarbeidere, via vår medarbeiderundersøkelse, gir oss svært gode tilbakemeldinger på arbeidsmiljø, engasjement og motivasjon. Det er viktig for oss at nye medarbeidere føler seg velkomne, og vi har derfor lagt opp et godt introduksjonsløp slik at man raskt skal finne seg til rette hos oss.

Det vil være store muligheter for både faglig og personlig utvikling i miljø som verdsetter initiativ, kunnskapsdeling og engasjement, og hvor graden av fleksibilitet og samarbeid er høy. 

Vi skal være et valg for fremtiden  

Hos oss får du jobbe med faglige utfordringer i en av Norges ledende bilforhandlerkjeder i et miljø hvor vi gjør hverandre gode. Bilia har levert sterke økonomiske resultater de siste ti årene og har store ambisjoner om fortsatt vekst.

Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser for lønn, pensjon, forsikring og andre personalgoder.

I januar 2021 flytter vi til nyoppussede og moderne kontorlokaler i tilknytning til vår forhandler Bilia Skøyen.

Dine arbeidsoppgaver og ansvarsområder:

  • Analyser, bearbeiding og kontroll av underlag for lønn.
  • Kvalitetssikring og kontroll av transaksjoner og data i lønnsprosesser.
  • Være en fagspesialist og sparringspartner for selskapets ansatte og ledere i organisasjonen.
  • Avstemme alle lønnsrelaterte regnskapskonti.
  • Rapportering til myndigheter etc.
  • Prosess og forbedringsarbeid internt på avdelingen og mot organisasjonen for øvrig.
  • Operativt arbeid ifm. lønnskjøringer.
  • Prosjekter og ad hoc- oppgaver.

Dette ser vi etter, kjenner du deg igjen?

  • Faglig tyngde og kvalifikasjoner: Bachelorgrad innenfor økonomi, administrasjon eller lignende. Meget gode it-kunnskaper og spesielt gode ferdigheter i Excel. God økonomisk forståelse. Fordel med erfaring i Aditro, men ingen krav.
  • Analyse og kvalitet: Du har høy bevissthet omkring nøyaktighet, er meget god på analyse og er systemorientert.
  • Lærevillig: Du følger utviklingen og er opptatt av nye løsninger, du holder deg oppdatert i faget og har lett for å lære deg nye digitale verktøy og prosesser.
  • Personlige egenskaper: Du har god forretningsforståelse, og jobber målrettet mot gode resultater. Du innehar en inkluderende arbeidsstil og en god dose gjennomføringsevne. Du jobber like godt i team som selvstendig. Du er trygg i deg selv, og bidrar til et godt arbeidsmiljø.

Stillingen rapporterer til Lønningssjef, for nærmere opplysninger og en uforpliktende samtale, ta kontakt med Helene Tronrud Wold på tlf. +47 938 18 737

Besøk vår hjemmeside www.bilia.no for mer informasjon om Bilia.

OBS: Søknader pr. e-post vil ikke bli vurdert, følg søknadslenke i annonsen.

Vår visjon er å være bransjens beste servicebedrift. For å nå dit er det viktig at alle våre ansatte har kunden i fokus og har vår kundepolicy "En bedre opplevelse" som retningslinje i sitt arbeid og imøtekommenhet.

Gå til søknadsskjema
Til toppen