Frist: Snarest

Porsche Center Asker & Bærum søker servicerådgiver

Stillingen er satt passiv.

Finn ledige stillinger.

Kundeservice i verdensklasse.

I Porsche leter vi alltid etter de dyktigste menneskene når vi rekrutterer - og akkurat nå trenger vi å finne en superhyggelig, strukturert, og pliktoppfyllende Servicerådgiver. Vår ambisjon og mål er kundeopplevelse i verdensklasse og Servicerådgiverne våre har en svært sentral rolle i dette arbeidet. Vi har de beste kundene og for at vi skal klare å levere kundeopplevelse i verdensklasse, må alle systemer og rutiner hos oss fungere optimalt, alle leverandører og samarbeidspartnere til oss må holde det de lover, men fremfor alt dette er det menneskene inne på selve Porsche Centeret som er den avgjørende ressursen. Det er menneskene hos oss som skaper magien bak vårt mål; kundeopplevelse i verdensklasse! I praksis betyr dette å sørge for kunden alltid blir ivaretatt på best mulig måte og at kjøretøyets tid på verkstedet blir så kort som mulig.

Hvorfor jobbe hos oss?

Rette kandidat kan selvsagt forvente seg konkurransedyktig betingelser, men fremfor alt byr vi på særdeles hyggelige kolleger i et svært godt arbeidsmiljø. Et miljø der vi alle ønsker hverandre vel. Vi er lagspillere som hver dag motiveres av sammen å levere fremragende kundeopplevelser. Ut over dette kan du vente deg:

  • En selvstendig og utfordrende rolle der du kommer svært tett på kundene og forretningen
  • Gode karrieremuligheter innad i Porsche, en av verdens største, mest verdifulle og spennende merkevarer

Vår idealkandidat

Den ideelle kandidaten er en høyt motivert, strukturert og detaljorientert lagspiller med demonstrert suksess fra tilsvarende oppgaver og som identifiserer seg med følgende egenskaper:

  • Utadvendt og imøtekommende.
  • Oppriktig engasjert i kunde
  • Ansvarsbevisst og med et sterkt ønske om å prestere
  • Initiativrik og nysgjerrig, med et ønske om læring og egenutvikling
  • Stor arbeidskapasitet
  • Positiv og samarbeidsvillig
  • Nøyaktig og pliktoppfyllende
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Samvittighetsfull og leverer alltid det som loves

Ansvar og hovedoppgaver

Du er opptatt av kvalitet i arbeidet, har orden i sakene dine og liker å samarbeide på tvers av avdelinger og fagområder. Servicerådgiver har det overordnede ansvaret for at kundens opplevelse med verkstedet er i verdensklasse, herunder

  • være ansvarlig for mekanikere og teknikernes komplette og korrekte utførelse av reparasjonsordrer i overensstemmelse med Porsches retningslinjer, serviceprosess og bestemmelser
  • Sikre optimal arbeidskvalitet ved hjelp av egnet verkstedutstyr, testutstyr og metoder
  • Booke inn og planlegge verkstedsoppdrag
  • Lede, instruere og motivere
  • Sikre effektiv informasjonsflyt
  • Sørge for at de gjeldende vilkår og betingelser for reparasjoner overholdes
  • Håndtere kundehenvendelser som måtte tilfalle serviceavdelingen
  • Oppfølging av varelager, verktøy og utstyr
  • Oppfølging av kunden før, under og etter verkstedsbesøk

Nødvendige kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdanning er ønskelig, fortrinnsvis innen serviceyrket og/eller kjøretøyteknisk
  • Minimum 3-5 års relevant arbeidserfaring • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
  • God IT kompetanse, herunder gode ferdigheter innen Microsoft Excel, Power Point og Word
  • Rette kandidat er svært kundeorientert og kompromissløs hva gjelder nøyaktighet og kvalitet i sitt arbeid
  • Plettfri vandel og førerkort klasse B

Stillingen rapporterer direkte til Servicemarkedssjef

Kontaktinformasjon

For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i Resumé – Executive Search & Selection på tlf.: 909 24 341 Alle henvendelser blir om ønskelig behandlet konfidensielt, også ift vår oppdragsgiver.

Søknad med CV sendes inn via annonsen på www.resume.no/porsche

Gå til søknadsskjema
Til toppen