Søknadsfrist: 16. april

Vil du lede og utvikle vårt nye kundesenter?

Bil-service Personbiler AS

Publisert

Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Bil-service Personbiler AS er en del av Cognia som er et ledende konsern innenfor bilbransjen i Norge. Konsernet har en samlet omsetning på ca 2,5 milliarder, og har 600 ansatte fordelt på 20 lokasjoner i Vestfold og Telemark, Viken, Hedmark, Østfold og Bergen. Konsernet har en lang historie innenfor personbil- og lastebilvirksomhet, med etablering av Bil-Service Personbiler i 1937, bilSpiten i 1959 og Volmax i 1997. I tillegg til virksomheter innenfor personbil og lastebil, har konsernet en betydelig eiendomsportefølje samlet i Cognia Eiendom. Konsernet utvikler også ledende teknologiløsninger for transportbransjen gjennom selskapet Cognia Technology.

Vi søker etter en operativ, engasjert og motiverende teamleder til vårt nye kundesenter for våre selskaper. Vi ønsker oss først og fremst en leder som vet at man oppnår de beste resultatene gjennom egne og andres prestasjoner og som jobber aktiv etter vår visjon "ved personlig service skaper vi den beste kundeopplevelsen". Kundesenteret skal håndtere kundehenvendelser i alle kanaler på en god og effektiv måte og sikre høy kundetilfredshet.

Arbeidsoppgaver:

Sikre at våre kunder til enhver tid møtes med et smil og en positiv innstilling.

Sørge for at vi til enhver tid har rett bemanning slik at kundene slipper å vente.

Utarbeide strategi, mål og nøkkeltall for kundesenteret og videre sikre gode resultater gjennom tett oppfølging og rapportering.

Lede det daglige arbeidet ved kundesenteret i Sandefjord og bidra som en inspirator til de som jobber på kundesenteret. Det er viktig at alle er fornøyde og at alle har en klar og definert forventning til hva som skal leveres av hver enkelt medarbeider.

Planmessig drive trening og coaching av egne medarbeidere i kundesenteret, slik at utvikling og kvalitet økes kontinuerlig.

Personalansvar for egne medarbeidere ved kundesenteret.

Delta i prosjekter fra overordnet perspektiv som involverer tjenester levert fra kundesenteret.

Være en aktiv del av teamet, og selv besvare og løse relevante spørsmål kundene som henvender seg har.

Utarbeide og følge opp tilbud til kunder der dette er ønsket fra kundens side.

Samarbeid med IT som har ansvar for at verktøy og systemer som brukes av kundesenteret fungerer optimalt.

Vi tror at du:

Definerer deg selv som selger - og at du er stolt av det.

Er glad i mennesker.

Har ledererfaring på teamledernivå og er opptatt av moderne ledelse.

Behersker mange forskjellige systemer og er nysgjerrig på ny teknologi, og har svært gode datakunnskaper.

Behersker flytende norsk og engelsk muntlig og skriftlig.

Personlige egenskaper:

Du er flink til å se mennesker, og du forstår at ledelse er å gjøre andre gode.

Engasjert med stor evne til å spre entusiasme og gode holdninger.

Evne til å få andre til å ville lykkes.

Du er løsningsorientert og flink til å kommunisere.

Du er strategisk og med evne til å sette mål, samt å nå disse.

Erfaring fra bilbransjen eller tilsvarende virksomhet kan være en fordel, men er ikke et krav.

Last opp kortfattet søknad og CV.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Elise Landa

Stillingstittel: Leder kommunikasjon og digitalisering

Mobil: 951 00 821

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: 16. april

Arbeidssted: Sandefjord