F. v.: Erik Diesen (konserndirektør i Frydenbø Bil) og Daniel Solomonsz (markedssjef i Bilbransje24).
F. v.: Erik Diesen (konserndirektør i Frydenbø Bil) og Daniel Solomonsz (markedssjef i Bilbransje24).

Frydenbø Bil og Bilbransje24 med sentralavtale

- Bilbransje24 gir våre ansatte verdifull og oppdatert kunnskap om en bransje i stor endring, sier konserndirektør Erik Diesen i Frydenbø Bil.

Frydenbø Bil har inngått en sentralavtale som gir ansatte tilgang til Bilbransje24 gjennom nettside, mobil-app og nyhetsbrev.

- Jeg liker den analytiske tilnærmingen til sakene og problemstillingene som Bilbransje24 tar opp. Det skaper entusiasme og kan gi oss nye ideer til hvordan vi ser på vår egen virksomhet, sier konserndirektør Erik Diesen i Frydenbø Bil. 

Markedssjef Daniel Solomonsz er tilfreds med at en betydelig forhandlergruppering som Frydenbø Bil ser stor verdi i den bilbransjeinformasjonen Bilbransje24 publiserer.

- Vi er ydmyke og glade for at Frydenbø Bil har valgt å inngå en slik avtale for å gi ansatte tilgang til våre nyheter og analyser.

- Sentralavtaler er enkle å administrere for begge parter og vi opplever at våre abonnenter også ser store fordeler med disse, sier Solomonsz.

 

. 

Til toppen