• Bli abonnent
  • Annonsere
  • Om Bilbransje24
  • BilbransjeJOBBER
  • Bli abonnent
  • Annonsere
  • Om Bilbransje24
  • BilbransjeJOBBER
  • Bilbransje24
  • TEMA
    • Merkeforhandler
    • Servicemarked
    • Bilsalg
    • Bruktbil
    • Skade/lakk
    • Finans/forsikring
    • Dekkbransjen
    • Debatt/kommentar
    • Personal/rekruttering
  • BILBRANSJE24
    • Annonseinfo
    • Kontakt oss
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Dette er viktige virkemidler for å få mekanikere stå lenger i jobben

Dette er viktige virkemidler for å få mekanikere stå lenger i jobben

Bilbransjen sliter med at mekanikere står for kort tid i produktive stillinger på verkstedene. To av de større merkeforhandlergrupperingene i Norge mener de har noe av løsningen på problemet.

Verkstedkonseptet gjorde det mulig å slå sammen to merkeforhandlere

Verkstedkonseptet gjorde det mulig å slå sammen to merkeforhandlere

En effektiv og moderne måte å drive servicemarkedet på har resultert i at Bilservice i Larvik har kunnet gå fra to til ett anlegg.

Volkswagen-forhandler gjør god erfaring med Volvos servicemarkeds-konsept

Volkswagen-forhandler gjør god erfaring med Volvos servicemarkeds-konsept

En større bilbransjeaktør som forhandler både Volvo og Volkswagen har gjort veldig gode erfaringer med bruk av Personlig Service Tekniker (PST) på sitt Volkswagen-verksted.

Autostrada omorganiserer bilkonsernet

Autostrada omorganiserer bilkonsernet

Grenlandsforhandleren gjør betydelige endringer for å ruste seg for fremtiden. Et av de viktigste grepene de gjør handler om brukte biler.

Annonse
Vil snu rundt på hele servicemarkedet

Vil snu rundt på hele servicemarkedet

En av Nord-Norges største forhandlergrupperinger planlegger omfattende endringer for å øke inntjening og kundetilfredshet.

På tide å tenke nytt i servicemarkedet

På tide å tenke nytt i servicemarkedet

Det finnes mange hyggelige og flinke kundemottagere rundt om på norske bilverksteder, men deres dager er trolig talte i stadig flere bilbransjebedrifter.

Volvo: Så mye øker kundetilfredshet og lønnsomhet

Volvo: Så mye øker kundetilfredshet og lønnsomhet

Innføringen av Personlig Service Tekniker (PST) og Volvo Personlig Service (VPS) har medført økning i både kundetilfredshet og lønnsomhet på servicemarkedet for Volvos forhandlere. Se noen av tallene her.

Annonse

Bilbransje24 drives av Bilbransje Media AS

Organisasjonsnummer: 921 399 731

Personvern/cookies

All journalistikk er basert på Vær Varsom-plakaten og Redaktørplakaten.

Redaktør:

Trygve Larsen | +47 41 26 73 10

Journalist:

Odd Erik Skavold Lystad | +47 99 56 10 58

Daglig leder:

Per Morten Merg | +47 91 16 57 44

Markedssjef:

Daniel Solomonsz | +47 45 48 11 28

Kontakt oss:

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Besøksadresse:

Sofiemyrveien 6D

1412 Sofiemyr

Telefon: 66 82 21 21