Bilbransje24 | Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Har du problemer med å logge inn på Bilbransje24? Slik løser du problemet:

Innlogging fra PC:

Dersom du forsøker å lese en sak, men ikke er innlogget, vil du møte et bilde med teksten «Allerede abonnent? Logg inn her». Trykk på denne.

I bildet som kommer opp trykker du på på teksten «Har du glemt ditt passord?».

Skriv inn e-postadressen du har registrert for ditt abonnement på Bilbransje24 og trykk «Send e-post».

Følg deretter instruksene i e-posten du mottar, og velg et nytt passord å logge på Bilbransje24.

Innlogging via app:

Bilbransje24-appen gir alle muligheten til å få varslinger når noe skjer, men for å lese artiklene må man være innlogget.

Du logger inn akkurat som på PC. Brukernavn og passord er det samme.

Innlogget, men får ikke lest saker:

Har du fått logget deg inn, men får likevel ikke lest artiklene på Bilbransje24?

Enkelte IT-leverandører pålegger cookie-innstillinger på PC-en som kan forårsake en «evig loop» av innlogginger uten at man får lest saker.

For å løse dette, logg først inn som normalt. Gå deretter inn i innstillingsmenyen for nettleseren din, og finn valget for cookies/midlertidige informasjonskapsler. Her kan du filtrere og slette cookies for enkeltdomener. Søk opp og slett cookies for «bilbransje24.no» og «auth0.com». Auth0 er innloggingssystemet vi bruker på Bilbransje24.

Får du fortsatt ikke lest saker? Da kan det være at abonnementet ditt enten utløpt eller er ugyldig.

Ta kontakt med oss her, så hjelper vi deg!