Arnaud Belloni, Senior Vice President of Global Marketing Communications & Sport i Citroën.

Citroën-topp: Slik vil forhandleren overleve i fremtiden

Online-satsing til tross: Den tradisjonelle forhandleren skal være en av de viktigste bærebjelkene i bilsalget fremover, mener Citroën-topp Arnaud Belloni.

Merk at denne artikkelen er over fire år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.600 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her