Bilia med klare mål om kvinneandel

HR-direktør Elin Delvert har noen klare oppfatninger om hva som må til for at Bilia-konsernet skal nå sin målsetting om 30 prosent kvinnelige bilselgere.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.600 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her