Derfor ber vi deg om å bytte passord på Bilbransje24
Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
For å gi deg en bedre leseropplevelse på Bilbransje24 har vi onsdag 10. mars byttet til ny teknisk plattform og abonnementsløsning. Det meste vil være som før, men siden vi ikke kan overføre passord, betyr det at vi må be deg om å foreta et passordbytte.
Dette betyr det for deg:
Ditt eksisterende passord vil ikke lenger være gyldig, men du kan enkelt sette et nytt. Her viser vi deg hvordan:
1: Les gjennom punkt 1-3 i denne artikkelen, og klikk deretter på denne linken:
2: Velg "Har du glemt ditt passord?":
3: Skriv inn e-postadressen du logger på Bilbransje24 med og trykk "Send e-post".
Følg deretter instruksene i e-posten du får fra oss, og velg et nytt passord å logge på Bilbransje24.
.
Har du problemer med ny innlogging? Spørsmål rundt den nye løsningen?
Ikke nøl med å ta kontakt med teknisk ansvarlig Odd Erik Skavold Lystad på 99561058 eller på odd.erik@bb24.no.