Sikter mot service i verdensklasse Kverneland Bil har hårete mål. Servicen de tilbyr skal være best tenkelig. Kundereisen skal være skreddersydd til den enkeltes behov.
Slik forenklet Sulland-gruppen hverdagen for sine forhandlere Etter at Drive begynte å rulle ut prosessverktøyet, Drive Dealer, høsten 2023, har over 200 norske forhandlere blitt aktive brukere. Blant mange fornøyde Dealer-kunder er Sulland, som daglig bruker Drive Dealer i 33 av sine forhandlere.
Øker verdien på bruktbiler ved hjelp av felgreparasjon Jensen & Scheeles bruktbilavdeling bruker Felgteknikk til å øke salgsverdien på bilene sine. Felgteknikk er spesialister på felgreparasjon og reparerer felger til en brøkdel av prisen det ville kostet å kjøpe nye felger.
Høy fleksibilitet øker servicenivået – De største fordelene med Sharebox er at vi kan ha lavere bemanning, samtidig med at vi kan ha åpent 24/7 gjennom å tilby leiebil til alle døgnets tider.
Mener Short Shift-løsningen effektiviserer kundereisen: – Vi jobber smartere Det er mange grunner til at salgssjef Frank Gjersøe og kollegene i Bilservice Tønsberg er stolte av smartskjermene sine.
– Helt utvilsomt en god løsning for kundene våre Ved Gumpens Auto Grenland har de nylig fått installert Sharebox. Det har vært svært etterlengtet.
Den effektive salgshjelperen – Gevinsten vår ved å bruke dette systemet er økt salg pr. hode og en bedre kjøpsprosess for kunden.
Åpner muligheter for Tesla Bare i 2021 har Tesla på Rud i Bærum rekruttert åtte faglærte mekanikere fra utlandet. Gjennom NOKUT har alle fått sidestilt sin utdanning med den norske fag- og yrkesopplæringen.
– Åpnet en ny verden Det automatiske systemet fra ShareFox og ShareBox gjør utleie enkelt både for kunden og utleier.
Suksess for selvbetjent kundemottak Selskapet Sharebox opplever en kraftig økning. Kombinasjonen av et stadig sterkere ønske om fleksibilitet og mindre fysisk kontakt gjør at antallet nye selvbetjente kundemottak i bilbransjen skyter fart.