Episode 5 | Gjest: Thomas Iversen, Forbrukerrådet

Thomas Iversen, seniorrådgiver i Forbrukerrådet, er gjest i femte episode av Bilbransjepodden.

Bilbransjepodden:
Derfor gjør merkeforhandlerne det bedre på kundebehandling

Hver fjerde tvistesak i Forbrukerrådet dreier seg om bil. Thomas Iversen i Forbrukerrådet har blant annet gode tips til hvordan unngå at saker havner på hans bord.

Merk at denne artikkelen er over fem år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.600 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her