Tor W. Andreassen er professor ved Norges Handelshøyskole i Bergen.

- Mange har for høy kundetilfredshet

- Det er lett å ruse seg på en høy kundetilfredhetsscore, men det er noe annet som avgjør om en bilbransjebedrift blir værende i markedet. Det sier NHH-professor Tor W. Andreassen, som har evaluert fire store bilbransjeaktører.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.600 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her