Lise Teslo begynte i fjor som servicemarkedsdirektør i Volvo Car Norway, etter flere år i BMW. Hun har tidligere lang erfaring fra Møller-systemet.

Disse områdene skal løfte Volvo i servicemarkedet

Volvo-importøren har definert fem områder hvor det skal settes inn mest mulig ressurser for å vinne kampen om kundene i servicemarkedet.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.600 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her