Petra Bendelin er direktør for forretningsutvikling og strategi i Mekonomen Group.

Mekonomen: Kraftig økt digitalisering i servicemarkedet

Digitale bestillinger økte med 20 prosent og nettsalg til kunder med 40 prosent hos Mekonomen i fjor. Nær halvparten av bileiere i Sverige, Norge og Finland foretrekker å bestille verkstedtid digitalt, i følge en fersk undersøkelse fra Mekonomen Group.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.600 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her