Flere av merkene i Bertel O. Steen-systemet planlegger agentmodeller. Det bruker konsernsjef Harald Frigstad mye av tiden sin på å planlegge for.

Krevende agentmodell med mange ubesvarte spørsmål

Konsernsjef Harald Frigstad i Bertel O. Steen bruker nå mye av tiden på å forberede organisasjonen på overgangen til agentmodellen for nybilsalg.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.500 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her