Tom Nordby er servicemarkedsdirektør i Harald A. Møller.

Møller med nytt tilbud til bruktbil-kundene - og tester to konsepter på servicemarkedet

- Hvordan vi kan øke kundelojaliteten i segment to og tre er noe vi bruker mye tid på, sier servicemarkedsdirektør Tom Nordby hos Harald A. Møller.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.500 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her