Tellus etter «annus horribilis»: Har tatt store grep – med kraftig løft på ett område

- Hovedutfordringen i caravanbransjen er at inntjeningen i stor grad har vært relatert til salg av nye bobiler og vogner, sier Tellus-sjef Paal Jahrmann. Selskapet gjennomfører kraftige tiltak for være rigget for fremtiden.

Publisert

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.600 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her