Sør Import omsetter helst elbiler i det dyre segmentet, elbiler i det billige segmentet eller entusiastbiler med bensinmotor.

- Bruktmarkedet for dieselbiler er overdrevet

Sør Import var blant de første med import av brukte elbiler til Norge. Etter et par tyngre år, var bruktbilforretningen tilbake på «vinnersporet» i fjor. Slik forklarer den nye eieren, Trond Fredriksen, snuoperasjonen.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

1 krone (+ mva)


Etter utløp av prøveperioden går abonnementet automatisk over til kvartalsvis fornying med faktura og løper til oppsigelse. Pris: 1.100 kroner (+ mva) per kvartal.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.900 kroner (+ mva)


Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her