To av tre BMW-kunder takker ja til forsikring fra forhandleren, men er ikke de mest lojale forsikrings-kundene på markedet.
To av tre BMW-kunder takker ja til forsikring fra forhandleren, men er ikke de mest lojale forsikrings-kundene på markedet.

Forsikring: Høy andel på nybil – så mye «blir igjen»

Med merkeavtaler og gratismåned løftes markedsandelen på flere av forsikringsselskapene ved kjøp av ny bil. Men hvor mange blir igjen, når «lokkeperioden» er over?

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.
For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.300 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her