To av tre BMW-kunder takker ja til forsikring fra forhandleren, men er ikke de mest lojale forsikrings-kundene på markedet.
To av tre BMW-kunder takker ja til forsikring fra forhandleren, men er ikke de mest lojale forsikrings-kundene på markedet.

Forsikring: Høy andel på nybil – så mye «blir igjen»

Med merkeavtaler og gratismåned løftes markedsandelen på flere av forsikringsselskapene ved kjøp av ny bil. Men hvor mange blir igjen, når «lokkeperioden» er over?

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Tegn et prøveabonnement og få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24. Abonnementet avsluttes automatisk etter en måned. Prøveabonnement kan kun tegnes én gang av samme person.
For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

1 måned gratis og uforpliktende, kr 0

Prøv Bilbransje24. Abonnementet avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveabonnement

Årsabonnement 12 mnd, kr 3.100 + mva

Bestill her