Profilerte stillinger fra BilbransjeJOBBER

Bilforsikring:

Forsikring: Så mye av nybil-andelen på de største bilmerkene «glipper» til konkurrentene

Merkeavtaler gir høy markedsandel på nye biler for flere av forsikringsselskapene. Men de klarer i ulik grad å holde på sine nybilkunder, viser denne analysen. Her ser du bevegelsene på de 12 største bilmerkene siste år.

Publisert

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.600 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her